Izabela Janachowska: Mąż mnie rozpieszcza. Spełnia każde moje marzenie

Jako dziecko miałam tylko małe marzenia – mówi prezenterka. Należał do nich m.in. dom dlalalek, który jej rodzice sprowadzili ażzNiemiec. Obecne marzenia gwiazdy TVN Style spełnia głównie mąż. Janachowska twierdzi, że jest pod tym względem rozpieszczana, wystarczy bowiem niewielka sugestia, by mąż zajął się realizacją jej pragnienia.

Ona odwdzięcza mu się tym samym, co sprawia, że ich związek jest pełen świeżości ienergii.

Izabela Janachowska twierdzi, że nigdy niemiała dużych marzeń, nawet jako dziecko. Gwiazda TVN Style urodziła się w1986 roku, gdy polskie sklepy miały ograniczony asortyment, a dzieci nieznały popularnych wEuropie Zachodniej zabawek. Prezenterka pamięta, że jako mała dziewczynka marzyła odomku dlalalek Barbie, wówczas wPolsce praktycznie nieosiągalnym.

– Spełniono to moje marzenie, dostałam kiedyś pod choinkę taki domek, dwu- albo trzypiętrowy, prawdziwa rezydencja. Rodzice pojechali ażdo Niemiec, żeby właśnie taki domek mi przywieźć – mówi Izabela Janachowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda pamięta jak wielką radość sprawił jej ten prezent. Dzięki temu zdaje sobie sprawę zsiły spełnionych marzeń iobecnie, jako osoba dorosła, chętnie pomaga realizować marzenia innych. Z tego powodu zgodziła się wystąpić wjednym zodcinków programu „Drzewo marzeń”Mateusza Gesslera. Spełniła wnim marzenie dziewczynki pragnącej ofiarować cioci wspaniałą suknię ślubną.

– Chętnie pomagam spełniać marzenia itych dużych, itych małych, choć mam wrażenie, że dlamałych te małe marzenia mają jeszcze większą wartość iznaczenie niż dlanas dorosłych te nasze wielkie, wybujałe marzenia – mówi Izabela Janachowska.

Prezenterka twierdzi, że wgłębi serca pozostała dzieckiem, nadal marzy więc wyłącznie omałych rzeczach. Obecnie realizacją jej pragnień niezajmują się już jednak rodzice, lecz mąż. Krzysztof Jabłoński bez trudu odczytuje kolejne marzenia gwiazdy, niepotrzebuje wyraźnych podpowiedzi. Z tego powodu Janachowska niechce zdradzać, co obecnie jest obiektem jej marzeń.

– Mąż mnie rozpieszcza. Wystarczy delikatna sugestia inastępuje spełnienie, więc ja muszę uważać, oczym marzę – mówi Izabela Janachowska.

Gwiazda podkreśla, że działa to wobie strony, ona również lubi bowiem sprawiać swemu mężowi drobne przyjemności. Oboje mocno koncentrują się na tym aspekcie swego związku, wzajemne dbanie osiebie irealizowanie potrzeb ipragnień partnera. Uważają bowiem za jeden zfundamentów udanego małżeństwa.

– Mamy wrażenie, że jest to naszym sposobem na zachowanie świeżości wzwiązku, dobrej energii ipoczucia, że jest ta druga osoba, która się ociebie troszczy, dba, dzięki temu jest po prostu fajnie – mówi Izabela Janachowska.

Gospodyni programu „I nieopuszczę Cię ażdo ślubu” latem obchodziła trzecią rocznicę ślubu. Krzysztofa Jabłońskiego poślubiła 28 czerwca 2014 roku. Uroczystość ślubna odbyła się wIławie.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Początek strony